Home office

11 tipů, jak úspěšně pracovat z domova

2020/08/31

Stále více firem nabízí svým zaměstnancům práci z domova. Takzvaný home office však v sobě skrývá určité nástrahy. Pokud chcete být na home office opravdu produktivní, nestačí jen otevřít notebook. Kancelář pro home office musí být správně zařízená a Vy si musíte pracovní den zorganizovat tak, abyste se s novým pracovním rytmem dobře sžili.

Aby se vám doma pracovalo dobře, přinášíme vám užitečné tipy, jak si vybavit pracovní místo, zorganizovat pracovní den a jak úspěšně spolupracovat s kolegy po síti.

Jak si vybavit home office

První, co byste měli doma udělat, je vytvořit si místo, kde budete moct dlouhodobě a soustředěně pracovat. Pokud máte pracovní místo zařízené chytře, snadněji se vám bude mentálně přepínat do kancelářského režimu. A večer po práci se vám zase bude lépe odpočívat. S těmito čtyřmi tipy budete mít práci z domova vždy pod kontrolou:

Jak si správně zorganizovat pracovní den

Poté, co máte doma náležitě zařízenou kancelář, už nic nestojí v cestě produktivnímu pracovnímu dni. Realita je však bohužel často jiná kvůli častému rozptylovánínedostatku pracovní morálky. Následující čtyři tipy vám pomůžou efektivně zorganizovat váš pracovní den doma:

Jak spolupracovat s kolegy online

Když všichni kolegové pracují z domova, objevují se při spolupráci zcela nové výzvy. S následujícími třemi tipy vám už nebude nic bránit v úspěšné týmové práci z domova.


Hledáte to správné vybavení pro svůj home office? U nás najdete všechno: kancelářské židle, ergonomické kancelářské potřeby nebo čisticí prostředky.

Organizace home office mg$

Kontaktujte nás!

V případě dalších dotazů jsme vám bezplatně k dispozici.