Manipulace
Sklad
Životní prostředí
Provoz
Kancelář
V košíku nemáte žádné výrobky
Vymezit výběr
(možnost několikanásobného výběru)
Nové zařízení kanceláře může někdy být nadlidský úkol. Musíte koneckonců zvážit, jaký nábytek potřebujete, jestli jsou dodrženy všechny směrnice pro pracoviště a jaký vzhled má pracovní prostředí dostat. Nebo to udělejte jednoduše: S našimi kompletními kancelářemi objednáte jedním kliknutím vše, co potřebujete pro efektivní, ergonomické a opticky atraktivní uspořádání prostoru. Je to velmi jednoduché.
Když je veškerý kancelářský nábytek již před nákupem perfektně sladěný, musíte si vlastně položit již jen jednu otázku: Jaká souprava kancelářského nábytku odpovídá prostoru, který mám k dispozici, a mým potřebám?
Naše různé varianty obsahují vše, co je v moderním kancelářském prostředí zapotřebí. Pokud o tom vůbec nechcete přemýšlet, doporučujeme Vám kompletní kanceláře, které již obsahují psací stoly, skříně na pořadače a kontejnery i kancelářskou židli.
Samozřejmě máte také možnost koupit jako soupravu základní komponenty jako stůl, pojízdný kontejner a skříň, ale židle pro zaměstnance musíte zakoupit individuálně. To se doporučuje zejména tehdy, když má zaměstnanec speciální nároky na ergonomii pracovní židle.
Pokud potřebujete ještě více informací, podívejte se do poradce o směrnicích pro vybavení pracoviště.
Na našem sortimentu kompletních kanceláří je mimo jiné speciální i to, že Vám nabízíme výhradně výrobky kvalitních značkových výrobců, od kterých nabízíme i jednotlivé komponenty. V případě potřeby tak můžete velmi snadno doplnit nový nábytek nebo vyměnit jednotlivé výrobky. Atraktivní vzhled Vaší kanceláře zůstane beze změny a produktivita se zvýší.
Aby panovala souhra mezi člověkem a zařízením, je nejdůležitějším faktorem při výběru prostor, který máte k dispozici. Vždy počítejte s tím, že Vaši zaměstnanci potřebují dostatečnou volnost pohybu.
V místnostech s velmi malým půdorysem se proto obzvlášť vyplatí používat kancelářský nábytek s posuvnými dveřmi a flexibilní řešení úložných prostor, která nabízejí dostatek místa pro kancelářské vybavení a kancelářský nábytek, aniž by bránila efektivní práci.
Rádi Vám osobně poradíme, jaké z našich kompletních kanceláří nejlépe splňují tyto a jiné požadavky. Kdykoliv nás kontaktujte.
Hotline: 800 950 950 (Pondělí – pátek 7:30 – 17:00 hodin) | Webcode: 0WEB |
KAISER+KRAFT, s.r.o. | U Garáží 1611/1 | 170 00 Praha 7 | Telefon 800 950 950 | Fax 800100046 | E-Mail: kaiserkraft@kaiserkraft.cz Jednatel: Martin Cvik | Sídlo: Praha | Obchodní registrační číslo podle práva EU: IČO: 48593591- DIČO: CZ48593591 |
Newsletter
Odebírat newsletter a získat 10% slevu! Vaše data nepředáme třetím osobám. Odhlášení možné kdykoliv.
Kontaktpondělí - pátek 7:30 - 17:00 hodin
800 950 950 - Webcode 0WEB
Nebo nám napište!
kaiserkraft@kaiserkraft.cz
* Všechny ceny jsou uvedeny bez DPH! Naše nabídka je určena pro průmysl, obchod, řemeslo, živnost a další oblasti podnikání.
Při používání internetového obchodu KAISER+KRAFT souhlasíte s používáním cookies. V našem prohlášení o ochraně dat a v oblasti nápovědy „Cookies“ naleznete další informace.