Kancelářské regály, přístavné regály

Místo na všechno: pořadače, složky, dokumenty… Do kancelářských regálů se vejde vše, co chceme mít na očích. Zde proto naleznete kancelářské regály s různými rozměry, hloubkami polic, v různých barevných odstínech a z různých materiálů. Abyste si mohli zcela podle potřeby vybrat to, co potřebujete pro svou organizaci práce.

V kategorii Kancelářské regály, přístavné regály Vám nabízíme výrobky následujících značek: mauser, eurokraft pro, Tojo, C+P.

Značka
Typ produktu
Trvale udržitelný rozvoj
Relevance
Počet výrobků: 86

Kancelářské regály a přístavné regály pro rychlejší hledání a optimální práci



Jsou to malé detaily, které ze smysluplně zařízené kanceláře udělají optimálně zařízenou kancelář. V tomto případě jsou důležitým detailem dveře. Protože u kancelářských regálů a přístavných regálů chybí, najdou Vaši zaměstnanci okamžitě vše, co pro svou práci potřebují. Prozradíme Vám, v čem otevřené kancelářské regály trumfnou klasickou skříň.



Kdy vsadit na kancelářské a přístavné regály a kdy na skříň



Při rozhodování mezi regálovými systémy nebo skříněmi hrají hlavní roli vždy stejné otázky – a je jedno, jestli hledáte kancelářský nábytek nebo zařizujete dílnu a sklad:



  • Co chci uchovávat?

  • Kdo a jak často potřebuje přístup k obsahu?

  • Kolik místa je k dispozici?


V kanceláři patří do kancelářského regálu především často používané spisy a podklady – pokud volný přístup neznamená problémy s ochranou dat nebo bezpečností. Pokud tomu tak je, jsou lepší volbou (uzamykatelné) skříně.



Přístavný regál má naproti tomu tu výhodu, že při vyměřování nemusíte brát ohled na poloměr otáčení dveří. To se vyplatí především u malých půdorysů kanceláře, které ještě musejí splňovat ergonomické směrnice pro zdraví zaměstnanců.



Důležitou vlastností příjemného pracovního prostředí podporujícího koncentraci je také optický klid prostředí s trochou barvy.



Toho u kancelářských a přístavných regálů dosáhnete zejména tehdy, když vsadíte na barevné pořadače, které spolu s dekoračními předměty vzbuzují u zaměstnanců pocit pořádku a přehledu.



Na druhé straně to však také znamená, že zejména drobné prvky jako například typický kancelářský materiál jsou lépe uloženy ve skříních nebo v dekorativních bednách v regálu.



U společnosti kaiserkraft je Vaše kancelář v nejlepších rukách



Od sérií kancelářského nábytku až po kancelářské vybavení a kancelářské potřeby: U společnosti kaiserkraft najdete vše pro optimální vybavení kanceláře.



A naše nabídka služeb Vám usnadní rychlé dokončení projektu vybavení kanceláří. Můžete tak využít například náš montážní servis, který zakoupené regály postaví, připevní a vyrovná. Kromě toho naši servisní partneři rovnou odvezou veškerý obalový materiál. Máte dotazy k montážnímu servisu nebo našim výrobkům? Kontaktujte nás.