800 950 950 
Soukromí zákazníci Firemní zákazníci

Výběr značky

Vymezit výběr
(možnost několikanásobného výběru)

Cena bez DPH

Omezit Cena bez DPH

-
Značka
Výška
Hloubka
Materiál
Šířka
Nosnost police
 

Systémy pro udržování pořádku

Udržování pořádku nikdy nebylo snazší. Systémy pro udržování pořádku jsou nyní k dispozici pro nejrůznější požadavky − od otočného sloupu pro pořadače přes uzamykatelnou skříň až po odkladače pro psací stůl.
Bylo nalezeno 72 výrobek/-ků/-ky
| | |
Bylo nalezeno 72 výrobek/-ků/-ky

Systémy pro udržování pořádku



Udělejte si v kanceláři konečně pořádek, který vydrží. Se systémem pro udržování pořádku to budete mít hned. Potřebujete odkladač na dokumenty na pracovní stůl, otočný sloup na pořadače nebo rovnou uzamykatelnou skříň pro Vaše citlivá data? Vyberte si z našich systémů pro udržování pořádku od značek Eichner, office akktiv, helit, DURABLE, Wolf či Leitz a v papírech už se nikdy neztratíte.



Se systémem pro udržování pořádku má vše své místo



Zapomeňte na bezhlavé hledání správného objednávkového listu. Se správně nastaveným třídicím systémem od KAISER+KRAFT najdete během okamžiku vše na svém místě.



Proč je pořádek v kanceláři důležitý?



Dobrá organizace pracovního prostředí jde ruku v ruce s efektivitou práce a se snížením chybovosti. Se systémem pro udržení pořádku budete vždy vědět, kam sáhnout, a ušetříte si tak čas během každodenních organizačních procesů. A co víc, Vaši zaměstnanci budou v práci mnohem spokojenější.



Vyberte si systém pro udržování pořádku na míru Vašim potřebám



KAISER+KRAFT nabízí odkládací systémy do každého prostředí – od kanceláře a skladu až po výrobní halu či dílnu. Naše úložné prostory přitom nabízejí dostatečnou flexibilitu, takže je můžete využít přesně podle svých potřeb.



Co vám může přijít vhod?



  • Třídicí tabule a dílenské plánovače se hodí k plánování a předávání informací týkajících se aktivních úkolů a zakázek. Můžete si na nich udělat přehled zakázek nebo objednacích listů podle pracovníka a dne v týdnu. Díky tomu jsou uspořádány rovnou v několika úrovních.

  • Rozdělovače na poštu vám ušetří čas, když musíte dopisy a balíčky dodat přímo příjemci, zatímco stanice pro udržování pořádku a třídicí stanice pro kancelář nebo dílnu skoncují s chaosem.

  • Typické kancelářské informace ve složkách jsou na otočném sloupu a pořadače přehledně roztříděny a jsou tak snadno přístupné.


Nepodceňujte dobře organizovanou kancelář



Zaměstnavatelé organizaci a úložné prostory na pracovním prostředí často podceňují. Nedělejte stejnou chybu. Odpovězte si několik základních otázek, které vám s organizací pomohou.



  • Mají Vaši zaměstnanci dostatek úložného prostoru na pracovních stolech?

  • Mohou se všichni snadno dostat ke své poště, nezávisle na systému směn?

  • Mají všichni relevantní zaměstnanci přístup ke složkám objednávek?

  • Víte, kde jsou uloženy kancelářské materiály? Máte k nim přístup?


Odpověděli jste? Skvělé, teď máte alespoň základní přehled o tom, co je potřeba vylepšit. Chcete se před nákupem ohledně organizace poradit s odborníky? Kontaktujte nás, v KAISER+KRAFT vám s výběrem a zařízením kanceláře pomůžeme.

PŘEJETE SI NÁHLED OPTIMALIZOVANÝ PRO MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ?

E-shop KAISER+KRAFT je nyní k dispozici také v nové mobilní verzi, která je pro Vás nadále průběžně vyvíjena.
Vyzkoušet mobilní náhled
Porovnání výrobků