800 950 950 
Soukromí zákazníci Firemní zákazníci

Výběr značky

Vymezit výběr
(možnost několikanásobného výběru)

Značka
Hloubka
Materiál
Nosnost police
Šířka
Výška
 

Systémy pro udržování pořádku

Udržování pořádku nikdy nebylo snazší. Systémy pro udržování pořádku jsou nyní k dispozici pro nejrůznější požadavky − od otočného sloupu pro pořadače přes uzamykatelnou skříň až po odkladače pro psací stůl.
Bylo nalezeno 72 výrobek/-ků/-ky
| | |
bez DPH
13.600,-
office akktiv - Třídicí skříň se spodní skříňkou
v x š x h 1864 x 913 x 420 mm, 21 přihrádky
bez DPH
10.900,-
bez DPH
19.900,-
office akktiv - Třídicí nástavec
v x š x h 922 x 913 x 420 mm, 21 přihrádky
bez DPH
8.530,-
office akktiv - Přístrojová skříň s třídicím stolem
v x š x h 942 x 913 x 440 mm, uzavíratelná
bez DPH
5.890,-
office akktiv - Třídicí regál, úzký
v x š x h 1864 x 615 x 420 mm, 28 přihrádek DIN A4
bez DPH
8.190,-
office akktiv - Třídicí regál, široký
v x š x h 1864 x 913 x 420 mm, 42 přihrádek DIN A4
bez DPH
10.900,-
office akktiv - Třídicí stanice, úzká
v x š x h 1864 x 615 x 440 mm, 14 přihrádek DIN A4
bez DPH
8.590,-
office akktiv - Třídicí stanice, široká
v x š x h 1864 x 913 x 440 mm, 21 přihrádek DIN A4
bez DPH
11.400,-
Wolf - Skříň pro rozdělování pošty
10 přihrádek, uzamykatelné
bez DPH
19.900,-
Wolf - Skříň pro rozdělování pošty
20 přihrádek, uzamykatelné
bez DPH
35.900,-
Wolf - Skříň pro rozdělování pošty
30 přihrádek, uzamykatelné
bez DPH
48.900,-
Eichner - Dílenský plánovač
standardní provedení
bez DPH
od 2.990,-
bez DPH
od 11.600,-
DURABLE - Zásuvkový box
v x š x h 292 x 280 x 356 mm, šedá
bez DPH
od 1.790,-
helit - Podstavec pro kartotéku pro závěsné složky
š x h x v 360 x 380 x 272 mm, bal.j. 4 ks
bez DPH
2.290,-
helit - Zásuvkový box
barva tělesa bílá, bal.j. 4 ks
bez DPH
2.590,-
helit - Zásuvkový box
barva tělesa bílá, transparentní, bal.j. 4 ks
bez DPH
2.690,-
bez DPH
3.190,-
Eichner - Plánovací tabule, s 10 lištami
jednořadová, v x š x h 1280 x 315 x 74 mm
bez DPH
4.600,-
bez DPH
1.360,-
Eichner - Systémová tabule s T-Card
nosná deska z tvrdé pěny, šedá
bez DPH
od 2.440,-
Eichner - Plánovací tabule Orga-Easy
výška 900 mm, pro DIN A5 ve formátu na výšku
bez DPH
od 4.520,-
bez DPH
11.900,-
bez DPH
7.930,-
Eichner - Plánovací tabule, s 10 lištami
dvouřadová, v x š x h 1280 x 554 x 74 mm
bez DPH
6.910,-
Eichner - Flexo-Board
jednotlivý segment
bez DPH
4.760,-
Eichner - Flexo-Board
5 segmentů, sada
bez DPH
23.900,-
Eichner - Flexo-Board
7 segmentů, sada
bez DPH
32.900,-
DURABLE - Zásuvkový box
v x š x h 322 x 250 x 365 mm
bez DPH
1.460,-
Nové
bez DPH
od 1.830,-
Nové
bez DPH
od 2.600,-
Nové
DURABLE - Zásuvkový box COFFEE POINT BOX
v x š x h 292 x 280 x 356 mm
bez DPH
2.890,-
Leitz - Odkládací box
souprava na poštu a formuláře, barva tělesa šedá
bez DPH
od 1.590,-
Třídicí tabule
1 x 25 přihrádek, v x š x h 1120 x 273 x 129 mm
bez DPH
4.590,-
Třídicí tabule
2 x 25 přihrádek, v x š x h 1120 x 544 x 129 mm
bez DPH
7.190,-
Třídicí tabule
2 x 10 přihrádek, v x š x h 865 x 544 x 106 mm
bez DPH
5.690,-
bez DPH
od 4.890,-
bez DPH
od 6.490,-
Otočný sloup pro pořadače
Ø 800 mm, stolní provedení
bez DPH
3.890,-
Třídicí tabule
1 x 6 přihrádek, v x š x h 712 x 236 x 79 mm
bez DPH
1.790,-
Třídicí tabule
1 x 6 přihrádek, v x š x h 505 x 311 x 79 mm
bez DPH
1.790,-
bez DPH
od 7.390,-
bez DPH
od 8.760,-
bez DPH
19.600,-
Třídicí stanice pro udržování pořádku
se skříňkou s otočnými dveřmi
bez DPH
21.100,-
Bylo nalezeno 72 výrobek/-ků/-ky

Se systémy pro udržování pořádku již nemusíte hledat. Najdete vše.



Jak funguje dosavadní systém udržování pořádku v kanceláři, to poznáte nejpozději v okamžiku, kdy vás čeká daňová kontrola nebo závěrečná roční bilance. Pokud vaši zaměstnanci bezhlavě hledají ten nebo onen objednávkový list, je na čase zamyslet se nad vaším odkládacím systémem a objednat si u společnosti KAISER+KRAFT odpovídající třídicí systémy. I v každodenní organizaci procesů je promyšlená informační logistika pomyslným jazýčkem na vahách, který zajišťuje, aby vše probíhalo bez problémů.



Proč je pořádek v kanceláři důležitý?



I když je digitalizace v plném proudu, v kanceláři se každý den stále ještě pracuje s mnoha dokumenty. Papíry jako nosiče informací zatím nikterak neztratily na významu. Tyto papíry v podobě složek, pokladů, objednávkových listů atd. musí být přesně ve správný okamžik k dispozici přesně tomu pravému zaměstnanci.



Pokud tomu tak není, může se objednávka snadno ztratit, protože odpovědný kolega nenajde všechny podklady. Nebo nějaký úkol splníte dvakrát, protože kolega nevěděl, že podklady jsou již k dispozici.



Systémy pro udržování pořádku a princip třídění, který využívají, v podstatě splňují nejdůležitější předpoklady pro perfektní organizaci procesů. Každý zaměstnanec ví, co má dělat. Najde všechny důležité podklady na pevně stanoveném místě. Odpovědní pracovníci mají přehled o aktivních úlohách a zakázkách a mohou na základě toho vypracovávat týdenní plány, které okamžitě vidí všichni kompetentní zaměstnanci.



Jaké systémy pro udržování pořádku jsou vhodné pro vaše potřeby?



U společnosti KAISER+KRAFT najdete odkládací systémy pro kategorii produktů Kancelář, ale také třídicí systémy pro sklad, dílnu nebo výrobní halu. Přitom je můžete vždy využívat tak flexibilně, jak se to hodí pro váš provoz – i když určité výrobky jsou z logiky věci nejvhodnější pro konkrétní prostředí:



  • Třídicí tabule a dílenské plánovače patří k plánování a předávání informací týkajících se aktivních úkolů a zakázek. Zde se třídí například popisy zakázek nebo objednacích listů podle pracovníka a dne v týdnu a díky tomu jsou uspořádány rovnou v několika úrovních.

  • Rozdělovače na poštu vám ušetří čas, když musíte dopisy a balíčky dodat přímo příjemci, zatímco stanice pro udržování pořádku a třídicí stanice pro kancelář nebo dílnu skoncují s chaosem.

  • Typické kancelářské informace ve složkách jsou na otočných sloupech na pořadače přehledně roztříděny a jsou přímo a jednoduše přístupné.


Jak vybudovat dobře organizovanou kancelář?



Nejpozději tehdy, když si u společnosti KAISER+KRAFT objednáváte nové systémy pro udržování pořádku, byste měli kriticky prověřit váš dosavadní odkládací systém. Otázka zní: najde zaměstnanec X skutečně vždy informaci Y?



Měli byste přitom prověřovat nejen obecně důležité znalosti, například ve složkách nebo při týdenním plánování, ale také byste se měli podívat na pracovní stoly svých zaměstnanců. Jsou na nich třídicí odkladače, aby si každý zaměstnanec mohl sám zorganizovat své úkoly?



V mnoha kancelářích představuje třídicí systém propracovanou strukturu, která je dále předávána jako implicitní vědění. To se vymstí většinou tehdy, když se přeruší předávání znalostí novým zaměstnancům. Proto byste měli skutečně každý odkládací systém včetně všech přihrádek vždy jednoznačně popsat, a navíc pro lepší přehlednost vypracovat barevné kódování pro složky nebo určitá oddělení a kolegy.



Na konci je pak ještě důležité prověřit stanoviště určitého zdroje informací. Dokáže se každý dostat ke své poště nezávisle na systému směn? Mají všichni relevantní zaměstnanci přístup ke složkám objednávek nebo musí čekat, až bude někdo na sekretariátu? Víte, kde jsou uloženy kancelářské materiály a máte k nim přístup?



Odpověď na všechny tyto otázky vám v podobě správných výrobků poskytne společnost KAISER+KRAFT. Pokud vám můžeme pomoci při výběru, kontaktujte nás.

Porovnání výrobků