Systémy pro udržování pořádku

Pro lepší pořádek v kanceláři: systémy pro udržování pořádku jsou chytrým řešením pro tříděné ukládání důležitých dokumentů a písemností. Od otočných sloupů na pořadače přes uzamykatelné skříně až po třídicí regály: objevte nabídku odkládacích systémů v e-shopu kaiserkraft!

V kategorii Systémy pro udržování pořádku Vám nabízíme výrobky následujících značek: EICHNER, eurokraft pro, DURABLE, helit, Pavoy, Wolf, Leitz.

Vaše filtry
    Značka
    Typ produktu
    Trvale udržitelný rozvoj
    Výška [mm]
    Šířka [mm]
    Hloubka [mm]
    Nosnost police
    Materiál
    Cena s DPH
    Cena bez DPH
    Relevance
    Počet výrobků: 64

    Systémy pro udržování pořádku



    Udělejte si v kanceláři konečně pořádek, který vydrží. Se systémem pro udržování pořádku to budete mít hned. Potřebujete odkladač na dokumenty na pracovní stůl, otočný sloup na pořadače nebo rovnou uzamykatelnou skříň pro Vaše citlivá data? Vyberte si z našich systémů pro udržování pořádku od značek Eichner, office akktiv, helit, DURABLE, Wolf či Leitz a v papírech už se nikdy neztratíte.



    Se systémem pro udržování pořádku má vše své místo



    Zapomeňte na bezhlavé hledání správného objednávkového listu. Se správně nastaveným třídicím systémem od KAISER+KRAFT najdete během okamžiku vše na svém místě.



    Proč je pořádek v kanceláři důležitý?



    Dobrá organizace pracovního prostředí jde ruku v ruce s efektivitou práce a se snížením chybovosti. Se systémem pro udržení pořádku budete vždy vědět, kam sáhnout, a ušetříte si tak čas během každodenních organizačních procesů. A co víc, Vaši zaměstnanci budou v práci mnohem spokojenější.



    Vyberte si systém pro udržování pořádku na míru Vašim potřebám



    KAISER+KRAFT nabízí odkládací systémy do každého prostředí – od kanceláře a skladu až po výrobní halu či dílnu. Naše úložné prostory přitom nabízejí dostatečnou flexibilitu, takže je můžete využít přesně podle svých potřeb.



    Co vám může přijít vhod?



    • Třídicí tabule a dílenské plánovače se hodí k plánování a předávání informací týkajících se aktivních úkolů a zakázek. Můžete si na nich udělat přehled zakázek nebo objednacích listů podle pracovníka a dne v týdnu. Díky tomu jsou uspořádány rovnou v několika úrovních.

    • Rozdělovače na poštu vám ušetří čas, když musíte dopisy a balíčky dodat přímo příjemci, zatímco stanice pro udržování pořádku a třídicí stanice pro kancelář nebo dílnu skoncují s chaosem.

    • Typické kancelářské informace ve složkách jsou na otočném sloupu a pořadače přehledně roztříděny a jsou tak snadno přístupné.


    Nepodceňujte dobře organizovanou kancelář



    Zaměstnavatelé organizaci a úložné prostory na pracovním prostředí často podceňují. Nedělejte stejnou chybu. Odpovězte si několik základních otázek, které vám s organizací pomohou.



    • Mají Vaši zaměstnanci dostatek úložného prostoru na pracovních stolech?

    • Mohou se všichni snadno dostat ke své poště, nezávisle na systému směn?

    • Mají všichni relevantní zaměstnanci přístup ke složkám objednávek?

    • Víte, kde jsou uloženy kancelářské materiály? Máte k nim přístup?


    Odpověděli jste? Skvělé, teď máte alespoň základní přehled o tom, co je potřeba vylepšit. Chcete se před nákupem ohledně organizace poradit s odborníky? Kontaktujte nás, v KAISER+KRAFT vám s výběrem a zařízením kanceláře pomůžeme.