Kancelářský nábytek

Pracujete v provozu o dvou lidech nebo ve velké firmě? Pro nás to vlastně nehraje žádnou roli, protože Vám v každém případě nabízíme správný výběr kancelářského nábytku: od regálových systémů přes psací stoly a kancelářské židle až po skříně a spol. Pokud máte dotazy, náš plánovací servis CAD Vám s radostí poradí.

Jaké (zdravotní) aspekty hrají roli při výběru kancelářského nábytku?



Dlouhé sezení v (nepřirozené) poloze při psaní s sebou nese dlouhodobé zdravotní následky. Jaké to jsou a jak jim předejít, to se dozvíte v našem poradci „Zdravé sezení''.



Pokud chcete zahájit projekt pro vytvoření nových kancelářských prostor, jako jsme realizovali s firmou CWS-boco, nebo pokud chcete obnovit aktuální vybavení, podívejte se podrobně na téma ergonomie:



  • Správná kancelářská židle je alfou a omegou zdravého držení těla.

  • Psací stůl by neměl být statický, ale jeho výška a vyrovnání by se mělo řídit podle zaměstnance.

  • Naše pojízdné kontejnery značky Mauser nebo jiných značek podporují ergonomickou práci, protože jsou vybaveny lehkými zásuvkami, nechají se lehce posouvat a otevírají tak pracoviště pro všechny druhy držení těla a rozmístění vybavení.


Promyšlené uspořádání vašeho kancelářského nábytku by mělo zaměstnance kromě toho vést k tomu, aby častěji měnil své držení těla, vstal a hýbal se.



Ale navzdory vší ergonomii: Každý člověk je jiný. A teoreticky perfektně vybavené pracoviště nemusí nutně splňovat požadavky toho, kdo na něm denně sedí. Proto je nákup kancelářského nábytku proces, který vyžaduje dialog.



Jaké faktory je ještě nutné zvážit při nákupu kancelářského nábytku?



Nehledě na všechny otázky ohledně zdraví zaměstnanců by kancelářský nábytek měl vyhovovat mnoha dalším požadavkům – jak se můžete dočíst například také v nákupním poradci o správném výběru kancelářských židlí:



  • Dlouhá životnost a robustnost pro každodenní intenzivní používání

  • Kvalitní vzhled a příjemný pocit při dotyku

  • Hygiena a jednoduché čištění povrchů, polstrování atd.


Kromě toho jsme identifikovali další důležité aspekty:



  • Myslete dlouhodobě: Kancelářský nábytek by se měl měnit každých asi deset let, předpisy se mění každých pět let.

  • Trendy v oblasti vzhledu by při výběru spíše neměly hrát roli, aby se váš nábytek k sobě hodil i po letech. Nadčasový design je trumfem a my vám jej u veškerého našeho kancelářského nábytku a sérií kancelářského nábytku nabízíme.

  • Půdorys a nábytek by měly být vzájemně sladěny. V případě otázky, jaký nábytek je ideální pro vaši kancelář, vám rádi poradíme.


Jak vám můžeme pomoci?



V mnoha ohledech! Tématu kancelářského nábytku a kancelářského vybavení se ve společnosti kaiserkraft věnujeme opravdu intenzivně. Například tím, že vám podrobně představujeme moderní výrobky jako elektricky výškově přestavitelný psací stůl Upliner 2.0. Nebo vám v našich nákupních poradcích přinášíme mnoho tipů pro každodenní práci v kanceláři. Za zmínku zde stojí naši poradci o:





V případě zvláštních přání a speciálních potřeb je tu pro vás náš plánovací servis CAD. A i když budete mít jen stručný dotaz, zastihnete nás telefonicky, e-mailem nebo na zákaznickém chatu.