Projekt LEHNER electronics GmbH
Kabelová změť se stala minulostí
Úkoly
Společnost LEHNER electronics je již od svého založení v roce 1997 synonymem pro kvalitu a spolehlivost v oblasti kabelových svazků a výroby elektromechanických konstrukčních skupin, jako jsou například kabelové systémy, fóliové klávesnice nebo plastová pouzdra. Vlastní výroba a moderní strojový park umožňují rychlé vyřízení zakázky jak při odběru malého množství, tak u středně velkých sérií.
Společnost LEHNER electronics potřebovala pro nově postavenou výrobní halu ergonomicky zařízená pracoviště, na nichž by se zaměstnanci cítili fyzicky dobře a zároveň se mohli efektivně, pohodlně a rychle věnovat své práci.
Řešení
Mnohé jsme usnadnili – s našimi ergonomickými produkty se bude zaměstnancům dobře pohybovat a nebudou muset vynakládat tolik síly.
Ale abychom byli konkrétní: Společnost KAISER+KRAFT špičkově vybavila novou výrobní halu výškově přestavitelnými pracovními stoly, včetně boční nástavby, odpovídajících otočných pracovních židlí, paletových regálů a různých odkládacích nádob. Díky snížení fyzické námahy se zvýšila produktivita i motivovanost pracovníků.
Nabídka společnosti KAISER+KRAFT vždy ohromí tou nejvyšší kvalitou produktů, která se projevuje například stabilitou stolů a robustností i dlouhou životností židlí, u nichž lze dokonce vyměnit polstrování.
Projekt
Řešení upravená pro zákazníky jsou naší specialitou. Proto od srpna 2015 nabízíme mimořádná řešení, která z obyčejného pracoviště vytvoří přesně takové pracoviště, které potřebujete a které si oblíbíte. Velmi kvalitní a konstruktivní spolupráce s celým týmem a také ředitelem Ing. Johannem Lehnerem byla více než přínosná. Nejlepší informace o tom, co je třeba udělat, vždy obdržíme od těch, kteří sedí přímo u pracovního stolu.
Díky jasné představě, pevně danému zadání a závazným i rychlým rozhodnutím jsme tento projekt dokázali úspěšně zavést do sériové výroby. Předcházející vzorkování s finálním produktem bylo pro hledání řešení ve spolupráci v firmou LEHNER electronics velmi potřebné a užitečné.
Speciální výzva
Ne jedno, ne dvě, nýbrž celý tucet pracovišť a ještě více bylo potřeba upravit a vybavit pro zákazníka. Za tímto účelem byly v naší specializované výrobě přesně upraveny výškově přestavitelné pracovní stoly a skříňky se zásuvkami.
Vysoký rozsah dodávaných pracovních stolů vyžadoval zvýšené logistické i koordinační úsilí. Všechny dodávky byly časově sladěny podle konkrétních dnů, a ačkoliv z důvodu velkého množství zboží došlo k menším zácpám, vše se vždy podařilo vyřešit. A nyní je ve výrobní hale všechno opět v plném proudu.
Kontaktujte nás!
Rádi Vás podpoříme při plánování Vašeho projektu. Kdykoli nás kontaktujte. Naši odborníci Vám kompetentně poradí.
Kontakt pro poradenství, plánování a analýzu projektu: