Elektronický nákup

eProcurement

Zmáhají vás nákupy?

Jsou oblasti, kde potenciál úspor není tak zjevný. A pak je tu také nákup drobného zboží, protože nekoordinované objednávání drobného zboží s sebou přináší vysoké procesní náklady. Proto je obzvlášť důležité získat kontrolu a přehled právě v této oblasti.

Rádi bychom vám představili naše řešení eProcurement a ukázali vám, že díky online nákupu můžete více ušetřit. A to i v případě, že působíte celosvětově. Naše odborné znalosti v oblasti eProcurement máte k dispozici v 18 evropských zemích. Využijte toho!

Vaše výhody

s eProcurement

Větší kontrola

eProcurement ukončil takzvaný způsob maverick buying tím, že jsou sdružovány potřeby a objednávky vyřizují výhradně kvalifikovaní dodavatelé za dohodnutých podmínek.

Nižší náklady na procesy

Procesní náklady na zrušení objednávek nepřímého zboží a zboží malé hodnoty se často pohybují výrazně nad pořizovací hodnotou. eProcurement nabízí úplnou transparentnost: Objednávky jsou zadávány přímo z dojednaného katalogu za známých podmínek.

Optimalizované procesy

Čas jsou peníze. S řešením eProcurement ušetříte oboje a můžete se věnovat opravdu důležitým úkolům, jako je udržování vztahů s dodavateli.

Větší srozumitelnost

Jednotlivé kroky nákupu jsou transparentní a srozumitelné. Můžete ověřit, kdo požadoval jaké zboží a kdo následně tuto žádost schválil.

5 věcí, které byste měli vědět o elektronickém nákupu

Vhodné řešení pro každou potřebu.

Náš přístup: Proces End-to-End.

1. Dynamický katalog

Open Catalog Interface (OCI / PunchOut)

OCI nebo PunchOut jsou standardizovaná rozhraní pro výměnu katalogových datových záznamů mezi vaší nákupní platformou a naším e-shopem. Podporujeme až OCI 4 a PunchOut Level 1 a 2.
Jednoduchost
Přístup k našim katalogovým datům přímo přes internet, aniž byste si je museli předem nainstalovat.

Komfort
Přesměrování do našeho externího nákupního systému, poté přímý návrat nákupního košíku do vašeho systému ERP.

Aktuálnost
Vždy s vašimi cenami a nejnovějšími technickými popisy, obrázky produktů, velikostmi balení a kódy produktů.

Aktuální dostupnost zboží

V reálném čase získáte údaje o dostupnosti všech produktů. To znamená, že máte vždy přístup k aktuálním zásobám a vyhnete se zpožděním nebo mezerám v zásobování.

2. Elektronický statický katalog

Elektronický statický katalog je nejsofistikovanější řešení, které můžete použít. Využijte výhodné přehlednosti katalogu v kombinaci s aktuálností webu (API Feed).

Formáty elektronického statického katalogu, které podporujeme: BMEcat, CIF, Excel, CSV a TXT.

Individuální použití
Možnost individuálního přizpůsobení sortimentu (produktové skupiny, výrobce atd.), klasifikace, čísla materiálu a zboží podle potřeb zákazníka.

Podrobné informace
Rozšířeno o specifikace množství, ceny, obrázky, konstrukční výkresy a o další informace, podle přání.

Účinnost
Vysoká míra kontroly stanovenými dodavateli.

3. Elektronická výměna dokladů

Electronic Data Interchange (EDI)

Důležitou součástí procesu End-to-End je naše řešení EDI, které slouží k výměně objednávek, potvrzování zakázek a faktur mezi vaším a naším systémem.

Rychlost
Velmi rychlý přenos dat bez přerušení médií.

Udržitelnost
Snižuje spotřebu papíru.

Efektivita
Snižuje doby trvání procesu a procesní náklady.

  • Komunikační protokoly / transakční standardy: SFTP, OFTP, HTTPS, SMTP
  • Formáty EDI: EDIFACT, OpenTrans, XCBL, CXMLSAP, IDOCs, ORDERS0x, ZugFerd, XRechnung

4. Customized Web & Special Agreement

Online řešení

Customized Web je „malé“ řešení pro optimalizovaný nákup materiálu bez vlastního systému eProcurement.

Special Agreement je pravidelná registrace v našem internetovém obchodě.


Individuální použití
Podmínky a sortiment šité na míru a na přání také vlastní firemní logo v rámci internetové prezentace od společnosti kaiserkraft.

Funkčnost
Rozsáhlé možnosti vyhledávání a další inteligentní funkce.

Možnost rozšíření
Možnost specifických mezí rozpočtu, správy uživatelů a schvalovacích postupů.

Schválení

Přiřazení různých práv jednotlivým uživatelům v rámci účtu. To usnadňuje implementaci pracovních postupů pro autorizaci.

Chybějící dílek skládačky?

Všechny informace ohledně eProcurementu a Customized webu naleznete také v naší brožuře eProcurement.

Zjistěte, které datové formáty a klasifikace ovládáme a jak můžete i vy v nejkratším čase zjednodušit svůj nákup materiálu.

Kontaktujte nás!

Naši specialisté na elektronický nákup jsou připraveni zodpovědět vaše dotazy.
Stačí si domluvit nezávaznou konzultaci – klidně i u vás.

Kontaktujte nás nezávazně a bezplatně.

Zvolte prosím