Týden slev 27.11. - 6.12.2020

* Nelze kombinovat s jinými slevami nebo akcemi. Nevztahuje se na služby a produkty značky EUROKRAFTbasic. Poukaz platný od 27.11.20-06.12.20.

SRDEČNĚ VÁS VÍTÁME NA NAŠICH WEBOVÝCH STRÁNKÁCH!

Velmi nás těší, že jste navštívili náš web! Jsme jedním z předních zásilkových B2B obchodů s vybavením pro provoz, sklad a kancelář v Evropě. Naši specialisté velmi rádi splní Vaše přání a individuální požadavky a nabídnou Vám osvědčená řešení a vynikající služby. Naše zboží Vám dodáme včas, spolehlivě a rychle. U nás najdete vše pro Vaši firmu!

Na stránkách KAISER+KRAFT Česká republika naleznete praktické informace o naší firmě a širokém sortimentu s 50.000 výrobky. Pokud budete mít jakékoliv otázky, můžete nás kdykoli kontaktovat.

Co znamená motto "Všechno pro firmu"? Tím myslíme, že v naší nabídce máme širokou škálu kvalitních produktù pro každou firmu a v případě specifických požadavků se pro Vás vždy budeme snažit najít to nejlepší řešení. U nás tak zaručeně najdete právě to, co pro svou firmu potřebujete.

Prozkoumejte náš E-Shop – Máme v nabídce vše od odpadkových košů přes kancelářský nábytek až po evidenci času.

V našem rozsáhlém sortimentu zboží jistě naleznete ten správný výrobek pro Vás. V nabídce máme jak špičkové značky jako vysokotlaké čističe Kärcher, dílenské stoly Rau nebo žebříky Zarges, tak také naše vlastní značky, z nichž se mnohé mohou pochlubit kvalitní výrobou přímo v Německu. EUROKRAFTpro jsou produkty nejvyšší kvality, na které poskytujeme 10-ti letou záruku a garantujeme, že je budete moci ještě dalších 5 let dokoupit. To Vám usnadní Vaše plánování. Výrobky EUROKRAFT můžete mít také v ekologické variantě. EUROKRAFTbasic – to jsou spolehlivé produkty za výhodnou cenu.

Co byste si chtěli objednat?

Potřebujete rudl, vysavač, kancelářskou židli nebo ještě něco dalšího? Pomůžeme Vám třeba i s kompletním vybavením Vašich kancelářských prostor. Vybírat budete moci z různých sérií kancelářského nábytku a k dispozici Vám budou naši zkušení odborníci. Požadované vybavení si vyberte z naší atraktivní nabídky nebo to stávající doplňte například vhodnými skříněmi na pořadače nebo pojízdnými kontejnery. Inovativní výrobky jako psací stůl pro práci vestoje i vsedě Upliner 2.0 s elektrickým přestavováním výšky by přitom neměly chybět v žádné moderní kanceláři. Takovýto psací stůl pro práci vestoje zohledňuje v porovnání s jeho klasickou variantou ergonomické požadavky na zařízení kanceláře. Vysokým nárokům na ergonomii samozřejmě vyhovuje také mnoho z našich kancelářských židlí – například Dauphin, Topstar nebo Prosedia. Aby Vaše kancelářské prostory nepůsobily smutně a šedě, můžete je oživit umělými rostlinami, jež jsou k nerozeznání od pravých.

A to není vše! Nabízíme toho ještě mnohem více:

– kompletní zařízení pro kancelář

– servis pro snadnější montáž

– speciální výrobu

– nestandardní barevná provedení

– nestandardní rozměry u dopravních přístrojů a vozíků

– možnost dodávky a likvidace trezorů

– a mobilní zákaznický servis

Součástí našich služeb je standardně:

– doprava zdarma

– rychlé dodání

– záruka minimálně 3 roky

– právo na vrácení zboží do 30 dnů

Stránky praktického nákupního poradce obsahují dodatečné informace a tipy ohledně výrobků a s nimi spojených zajímavých témat.

Pokud jste našli to, co jste hledali, můžete si zboží objednat ihned online v našem e-shopu. Kdykoli si můžete objednat také z našeho tištěného katalogu. Pokud je produkt již nedodavatelný nebo hledaný produkt nenacházíte, kontaktujte nás. Rádi Vám nabídneme vhodnou alternativu. 

Jak vidíte "Všechno pro firmu" u nás znamená "Všechno pro Vás"! Uvidíte, že budete spokojeni!