Nákup

Více morálky v nákupním košíku.

Odpovědnost při nákupu a v celém dodavatelském řetězci.

„Musíme se naučit konzumovat jinak. Nikoliv pasivně, ale s vědomím, že se svou platební kartou v současné době zmůžeme více než se svým volebním lístkem“. To jsou slova francouzského autora bestsellerů Frédérica Beigbedera.

Jako firma vědomě dbáme na to, jaké výrobky nakupujeme a kým je necháváme dodávat. Nejen proto, že stále větší počet našich zákazníků chce svou obchodní činnost realizovat s dobrým svědomím.

Se značkou Eurokraft Active Green například stanovujeme nová měřítka v oblasti emisí: Všechny výrobky této produktové řady se díky obzvlášť energeticky efektivnímu postupu vyrábí s sníženou produkcí CO2. Pro každý výrobek přitom vytváříme ekologickou bilanci, kterou každoročně potvrzuje společnost TÜV Rheinland. S pomocí takto zveřejňovaných faktů dbáme důsledně na to, aby se zatížení životního prostředí a náklady na energie a suroviny během životního cyklu výrobku snížily na minimum. Kromě toho kompenzujeme své emise CO2 prostřednictvím podpory větrného parku Yuntdag v západním Turecku. Společnost KAISER+KRAFT si stanovila za cíl neustálé zvyšování počtu zelených výrobků v celém sortimentu.

Aktivní přístup k zajištění trvale udržitelného rozvoje vyžadujeme rovněž od našich dodavatelů. Proces EcoVadis zavedený v roce 2014 slouží k hodnocení kvality dodavatelů z hlediska jejich chování v oblasti ekologie a trvale udržitelného rozvoje. Dodavatelé jsou pravidelně klasifikováni podle předem známých hodnotících kritérií. Toto pravidelné hodnocení slouží ke stanovení úrovně kvality a potenciálu zlepšení. Našim cílem je průběžně rozšiřovat podíl nejkvalitnějších dodavatelů. Tímto způsobem dále aktivně přispíváme k souladu ekologických, sociálních a ekonomických hodnot v našem podnikání. Díky procesu EcoVadis je naše úsilí jasně stanoveno a postup lze díky měřitelným parametrům kdykoliv vyhodnotit.