800 950 950 
Soukromí zákazníci Firemní zákazníci
  Vytisknout stránku
Elektronická výměna dat (EDI) - integrace

Dlouholeté zkušenosti s elektronickou výměnou obchodních dokumentů (EDI), jako jsou zákaznické objednávky, potvrzení zakázek, avíza o dodávkách a zákaznické faktury, z nás učinily odborníky v této oblasti. Za tímto účelem jsme vytvořili standardizovaná rozhraní. Připojení na náš systém hospodaření se zbožím uspoří drahocenný čas a náklady zejména zákazníkům s vysokým objemem objednávek. Ústředním motivem všech aktivit je přitom zejména transparentní a plně elektronické zobrazení obchodních procesů.
 
Úspěšně jsme se připojili již i k mnohým systémům e-procurementu našich zákazníků a k různým trhům a naše odborné znalosti v této oblasti stále rozšiřujeme.

 

Vaše výhody při úspěšné integraci:


• Zkrácení dob zpracování a tím snížení Vašich nákladů
• Nedochází k duplicitním zadáním
• Automatické převzetí dat z Vašeho systému hospodaření se zbožím
• Urychlené zpracování objednávek
• Využití potenciálů automatizace v logistických procesech
• Zlepšení a standardizace výměny informací


Podporované komunikační protokoly + transakční standardy:

» FTP
» OFTP
» SFTP
» HTTPS
» X.400
» další na vyžádání


Podporujeme datové formáty pro typy zpráv EDIFACT / EANCOM a XML, jako:

» OpenTrans / ORDER a INVOICE
» XCBL 3.0 / ORDER a INVOICE
» CXML / ORDER a INVOICE
» SAP IDOC formáty na základě XML:


• ORDERS01
• ORDERS02
• ORDERS03
• ORDERS05
• ORDERS
• ORDRSP
• DESADV
• INVOIC

Vedle výše uvedených formátů lze použít i zákaznicky specifické formáty dat. Oslovte nás, naši experti z týmu e-commerce/e-procurement jistě mají vhodné řešení pro Vás business. Tento odkaz zobrazí možnost kontaktu.

Porovnání výrobků